BRCWyświetleń: 11692

Średnia: (9.32)
Cena
 8.8/10
Jakość
 9.6/10
Trwałość
 9.56/10
Ilość opinii: 25
24
1

Czy poleciłbyś tego producenta ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1029
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Darek29.12.2020r.
Daję ocenę 10 za niezawodność, 11 lat jeżdżę na BRC, po 8 latach czyszczenie reduktora, zrobiłem prawie 300tys. pierwsze wtryski wytrzymały 220tys. i nadal pracowały. Teraz szukam większego i nowszego auta z benzyną pod LPG np. Zafira, Combo, Espace na 7osób i na pewno chcę BRC
Cena
 (10/10)
Jakość
 (10/10)
Trwałość
 (10/10)

Typ instalacji: BRC Sequent 24 PD

Cena: 2900

Auto: Opel Vectra 2,0 16V

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Grzegorz09.12.2020r.
5,5 roku bezawaryjnej jazdy na BRC, poprzednie auto 5 lat również na BRC bezawaryjnie 150tyś na LPG i tylko wymiana filtrów.
Cena
 (10/10)
Jakość
 (10/10)
Trwałość
 (10/10)

Typ instalacji: BRC sequent 32

Cena: 2900

Auto: Peugot 1,6 i 2,0

Średnia ocena: (0.00)
Odradzam
Artur09.06.2020r.
Dwa auta z instalacją BRC i w obu przypadkach zacinał się zaworek gazu przy reduktorze. Kolejne auto instalacja Stag i zapominasz o gazie.
Cena
 (0/10)
Jakość
 (0/10)
Trwałość
 (0/10)

Typ instalacji: BRC

Cena: 2500

Auto: Ford Mondeo MK3

Średnia ocena: (9.67)
Polecam
Adrian21.02.2020r.
Od 3 lat mam BRC w Oplu Astra 1,4turbo, auto jeździ bardzo dobrze, czasem mam wrażenie, że lepiej jak na benzynie, od 6mcy mamy drugie auto w którym też założyłem BRC i również wszystko pracuje poprawnie.
Cena
 (9/10)
Jakość
 (10/10)
Trwałość
 (10/10)

Typ instalacji: BRC sequent 32

Cena:

Auto: Astra 1,4turbo 2015r.

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Krzysztof30.01.2020r.
Od 25 lat jeżdżę na LPG od Fiata 125, przez Opla, mixery,Forda, Audi, Bmw, Citroena, dwie Toyoty i Mercedesa. Z tego co pamiętam to pierwsze BRC było w Audi na takim wynalazku jak wtrysk mechaniczny, trafiłem do Czakramu w Tarnowie, jeszcze do dziupli w centrum Tarnowa. Tam zamontowali mi mixer BLOS. I to był moment w którym mnie kupili. To auto jeździło lepiej na gazie niż na benzynie. A później to już szły sekwencje. Dużo jeżdżę ale zawsze były tylko przeglądy i wymiany filtrów, zero awarii. Mój rekord to 280000km na LPG BMW E39 2800R6, bezawaryjnie. Sprzedałem koledze, jeździ do tej pory ma już nabite ponad 500000km. Później Toyoty i Merc bezproblemowo. I w tamtym roku zakupiłem JEEP-a Grand 5,7 CHEMI. I racji tego że CZAKRAM mi dużo zaśpiewał za montaż (tak mi się wtedy wydawało) zgrzeszyłem i założyłem STAG-a. I to była najgorsza decyzja jaką mogłem podjąć. Teoretycznie 1000zł taniej, ale jak się okazało 5000zł drożej. Pół roku walki z autem i wymyślania, co w moim aucie jest zepsute, CHECK ENGINE stal się moim najlepszym przyjacielem, był ze mną prawie zawsze. Wymiany wtryskiwaczy, regulacje. Warsztat stał się moim drugim domem. Tragedia. Najgorsze że ten partacz nie chciał zdemontować instalacji i oddać kasy. Dopiero jak prawnik wysłał mu pismo przedprocesowe to w końcu zdemontował ta pożal się Boże instalacje. Ale cóż chytry dwa raz traci. "Kupiłem mercedesa a na instalacji chciałem oszczędzić i kopiłem instalacje Syrena". Myslałem nawet żeby sprzedać to auto i kupić Diesla, ale to super wóz. Pojechałem więc z podkulonym ogonem do Czakramu, Panowie zamontowali co trzeba, wystroili na Hamowni i właśnie siedzę w poczekalni Czakramu na drugim przeglądzie po 30000km, jak za dawnych czasów. Bez problemów bez CHECK ENGINE. Co 15000km przegląd i to by było na tyle. nigdy więcej wynalazków i pseudo oszczędności. Ale to była droga lekcja dla mnie.
Cena
 (10/10)
Jakość
 (10/10)
Trwałość
 (10/10)

Typ instalacji: BRC SQ P&D

Cena: 5900

Auto: Jeep 5,7 HEMI

« << < 1 2 3 4 5 > >> »