03.01.2024MarcinFiat Stilo, r. 2005, 305 tys km przebiegu
(8.3)
Opinia:
Zagazowany przy po 200 tys przebiegu, trochę mułowaty w niskich obrotach. Skrzynia 6 biegów, mega oszczędny w trasach. 500 km jednym tankowaniu to standard
10.0/10
9.0/10
6.0/10
Średnie spalanie:
8L
Pojemność butli:
42L
Przybliżony zasięg na butli:
450 km
Polecam
17.11.2019Grzegorz500l 2016
(8.7)
Opinia:
Mam 500L z tym silnikiem, instalacja Tartarini, serwisowana tylko w wyznaczonych punktach FIATa lub Śląsk Gaz w Katowicach. Poza problemami w serwisach żadnych problemów z instalacją, choć części droższe niż w STAGach. Choć 53tysa na instalację LPG, co mogę powiedzieć, to dotychczas Tartarini jest ekonomiczna.
I tyle reszta po 100tys. Silnik do miasta OK, głośny w 500cce. Mała ilość oleju w silniku, trzeba kontrolować, choć - podobno pojedzie i na 0,4 l bez kontrolki.Bierze olej 150-200 ml na 1000km.
10.0/10
7.0/10
9.0/10
Średnie spalanie:
8L
Pojemność butli:
35L
Przybliżony zasięg na butli:
370 km
Polecam
03.04.2018AdamFiat Punto 2007 r 17.2tys
(10.0)
Opinia:
Idealny silnik do LPG zero problemów po założeniu,od montażu przejechane ponad 30 tys i wszystko jest OK
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Średnie spalanie:
8.0L
Pojemność butli:
42L
Przybliżony zasięg na butli:
450 km
Polecam
23.03.2018AdamFiat Doblo 2011 r 174.tys
(8.0)
Opinia:
Silnik posiadam w Doblo z 2011 roku przebieg 174 na gazie ponad 40tys bez problemowo,silnik jako taki ale zdecydowanie za słaby do tej masy i wielkości auta.Odpłaca się za to bezawaryjnością .Minus to duże spalanie na benzynie i mało elastyczny i mało dynamiczny.Bardzo dobrze znosi
LPG! Spalanie około 10-11 l LPG zbiornik 100l przebieg na nim to 650km.
10.0/10
8.0/10
6.0/10
Średnie spalanie:
11L
Pojemność butli:
100L
Przybliżony zasięg na butli:
770 km
Polecam
01.03.2018GrzegorzBravo II / 90KM 2007 / 150 000 km
(9.3)
Opinia:
Silnik od nowości (2007r.) na LPG. Jestem 3 właścicielem, przejechałem 30 tyś km, jestem bardzo zadowolony. Dotychczas bezawaryjny, dla mnie wystarczająco mocny, dynamika nie powala na kolana ale pozwala na płynne poruszanie w ruchu miejskim. Do 3500 obr/min mułowaty a od 3500-4500obr/min ma najlepszą dynamikę.
Elastyczność uważam za bardzo dobrą, silnik nie dławi się i nie szarpie nawet podczas przyspieszania od 1500 obr/min z 4 czy 5 biegu. Natomiast przy ruszaniu i puszczaniu sprzęgła trzeba go trzymać na obrotach bo lubi zgasnąć (być może sprawę pogłębia w moim przypadku dość zużyte sprzęgło które zaczyna łapać dość wysoko). W połączeniu z 6-biegową skrzynią manualną idealny na trasy (spalanie ok. 6L do 6,5L / 100 km). Jedyny mankament jaki zauważyłem to wysokie zużycie oleju (dolewam 150ml-200ml / 1000km). Prawdopodobnie jest to spowodowane tym że silnik zrobił 150tyś na LPG. Współpraca z instalacją LPG idealna. Minimalny spadek mocy i wzrost zużycia paliwa po przełączeniu na LPG. Raz na rok oddaję samochód do regulacji LPG bo się rozstraja i czuć szarpnięcie przy przełączaniu z benzyny na LPG. Zauważułem też że przy mrozach długo czekam na ciepło we wnętrzu samochodu.