Opinia:
Silnik ten jak najbardziej nadaje się do zastosowania LPG
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Przybliżony zasięg na butli:
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/tompow/domains/motolpg.pl/wp-content/themes/wankom/libs/comments.php on line 283
NAN km
Polecam
11.01.2022MarekNissan X-Trail 2,0 16V LPG
(0.0)
Opinia:
Co za bzdury z tą regulacją zaworów, ja i mój brat jesteśmy mechanikami, regulacja jest na wymiennych szklankach, a silnik bez problemów jeździ z LPG, dobra instalacja, prawidłowy montaż, zestrojenie instalacji i wszystko działa jak trzeba. Sorry, ale miała być łapka w górę dla tego
silnika.
0.0/10
0.0/10
0.0/10
Średnie spalanie:
11L
Pojemność butli:
67L
Przybliżony zasięg na butli:
520 km
Polecam
11.01.2022MarekNissan X-Trail 2,0 16V LPG
(0.0)
Opinia:
Co za bzdury z tą regulacją zaworów, ja i mój brat jesteśmy mechanikami, regulacja jest na wymiennych szklankach, a silnik bez problemów jeździ z LPG, dobra instalacja, prawidłowy montaż, zestrojenie instalacji i wszystko działa jak trzeba.
0.0/10
0.0/10
0.0/10
Średnie spalanie:
11L
Pojemność butli:
67L
Przybliżony zasięg na butli:
520 km
Odradzam
29.12.2021SwimPMegane/2012/239000
(0.0)
Opinia:
Silnik ten jak najbardziej nadaje się do zastosowania LPG (przejechane 82000km). Przed instalacją zalecałbym tylko dokładne sprawdzenie go m.in pod kątem luzów zaworowych. U mnie po przejechaniu ponad 60 tys. km na LPG pojawiały się drgania, nierówna praca, zwłaszcza "na zimno". Dobry mechanik poradził sobie
z tym bez problemu, aczkolwiek trochę czasu trwało. 5 lat temu spieszyłem się z tą instalacją i montaż odbył się, jak teraz to postrzegam, w nieprzygotowanym aucie. Oprócz tego to zero problemów, a praca na LPG nie różni się od pracy na benzynie = moc ta sama a spore oszczędności. System zainstalowany to VIALLE, który polecam. Nie bójcie się LPG w M4R!
0.0/10
0.0/10
0.0/10
Średnie spalanie:
10L
Pojemność butli:
42L
Przybliżony zasięg na butli:
360 km
Polecam
24.08.2021MarekLaguna III 2.0 16V M4R Nissan
(9.0)
Opinia:
Informacja dla redaktorów moto-benzyny. Ten silnik ma regulację luzów zaworowych za pomocą wymiennych szklanek, a prawidłowo zainstalowane LPG nie ma nic wspólnego, ponadto silnik bardzo dobrze współpracuje z LPG. Co do bezterminowej gwarancji na rozrząd na łańcuchu jest to nieprawą, a jego żywotność to 200-230tys.km
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/tompow/domains/motolpg.pl/wp-content/themes/wankom/libs/comments.php on line 283
NAN km