Popularne na rynku

Silnik 1.6 8V MPI LPG

20128
Kategoria: Silniki Volkswagen
Silnik 1.6 8V MPI LPG

Silniki Volkswagen są stosowane w samochodach marki

Specyfikacja

Zakres mocy: od 100 do 102 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • łatwy dostęp do części
  • niskie koszty serwisu
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • słaba dynamika
  • niska kultura pracy
  • duże spalanie
  • awarie cewki zapłonowej
  • awarie przepustnicy
  • awarie sondy lambda

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 2000 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 7) (9.1)
Trwałość 9.5/10
Utrzymanie 10.0/10
Dynamika 7.7/10
Głosy według opinii użytkowników: 7 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 7 0

Opinie użytkowników

16.05.2019 Marek Golf 2006 BSE 102 1.6 MPI
(9.0)
Opinia: Różnica między mocą na gazie a benzynie wynosi 0.4KM. SUPER!
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 7.0/10
  • Średnie spalanie: 11L
  • Pojemność butli: 52L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam
11.03.2018 Daniel octavia/2012/90000km
(8.3)
Opinia: Silnik ma opinię trwałego - mam raptem 9tyś w 4 lata - na LPG zainstalowanym w serwisie przy kupnie jeździ tanio więc jest OK (niestety wtrysk jeden padł przy 80tys i wymiana wszystkich na nowe 4) 102 KM to naprawdę mało, ale na autostradzie jak już
  • 9.0/10
  • 10.0/10
  • 6.0/10
  • Średnie spalanie: 7L
  • Pojemność butli: 41L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam
24.02.2018 X octavia 1 /102KM 1999r / 230 tys
(10.0)
Opinia: Silnik polecany do LPG. Jednak po jej zainstalowaniu pojawiają się niedomagania, które na benzynie były praktycznie niewidoczne. Beznadziejna kultura pracy, falujące niestabilne obroty na biegu jałowym, awarie przepustnicy (przerobiłem 2 nowe zamienniki i używany oryginał). Dynamika tragiczna. Spalanie makabryczne. W mieście potrafił spalić 11 -
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 380L
  • Pojemność butli: 45L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam
26.05.2016 Tom Skoda Octavia/2005/180000
(8.7)
Opinia: Niezawodny silnik. Mam go od 4 lat i w silniku oprócz wymiany oleju i filtrów nic nie robiłem. Przy wyprzedzaniu są problemy z mocą ale jak się rozkula jest wystarczający. Na autostrady za bardzo się nie nadaje bo powyżej 120 km/h jest głośny (mam 5
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 6.0/10
  • Średnie spalanie: 8.5L
  • Pojemność butli: 50L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam
26.05.2016 Kleryk Skoda Octavia/2005/186000
(0.0)
Opinia: Silnik bardzo trwały i bezawaryjny. Spalanie w cyklu mieszanym to 7,7 LPG lecz w mieście ciężko zejść poniżej 10 l, Na trasie udało mi się uzyskać 5,5 l/100 LPG. Wynik rewelacja jednak komfort ( jest głośny) już gorzej. Na trasy żędu 20 km nie ma chyba lepszego.
  • 0.0/10
  • 0.0/10
  • 0.0/10
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam