Silniki Fiat z LPG są stosowane w samochodach marki
Silnik
4-cylindrowy
posiadający
16 zaworów oraz wtrysk
wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach:
Alfa Romeo MiTo 1.4 Bifuel 120KM z fabrycznym LPG,
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155KM Benzyna+LPG,
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Bifuel 120KM z fabrycznym LPG,
Fiat 500L 1.4 16V T-Jet 120KM z fabrycznym LPG,
Fiat Grande Punto 1.4 16V T-JET 120KM Benzyna+LPG,
Fiat Bravo II 1.4 16V T-Jet 120KM Benzyna+LPG,
Fiat Bravo II 1.4 16V T-Jet 150KM Benzyna+LPG,
Fiat Tipo II 1.4 16V T-Jet 120KM z fabrycznym LPG,
Fiat Linea 1.4 16V T-Jet 120KM Benzyna+LPG,
Fiat Doblo II 1.4 T-Jet 16V 120KM Benzyna+LPG,
Lancia Delta III 1.4 16V Turbo-Jet 120KM Benzyna+LPG,
Lancia Delta III 1.4 16V Turbo-Jet 150KM Benzyna+LPG,
Specyfikacja
Zakres mocy: od 120 do 155 KM
Rodzaj układu:
4-cylindrowy
Ilość zaworów:
16
Typ wtrysku:
wielopunktowy
Turbosprężarka
Zalety
- Trwała jednostka
- bardzo dobra dynamika
- przyzwoity poziom spalania
Wady
- Awarie Turbiny -pękające korpusy
- awarie układu cieczy chłodzącej-ubytki płynu
- szybkie zużycie sprzęgła w mocniejszych wersjach sprzęgło z Dwumasą !!!
Informacje o montażu instalacji LPG
-
Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
-
Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 4000 PLN
Średnia ocena użytkowników
Średnia (głosów: 1) |
(9.0) |
Trwałość |
10.0/10 |
Utrzymanie |
8.0/10 |
Dynamika |
9.0/10 |
Głosy według opinii użytkowników:
1
0
Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?
Głosy według opinii użytkowników:
1
0
Opinie użytkowników