Renault

Silnik 2.0 16V 136KM F4R LPG

8273
Kategoria: Silniki Renault
Silnik 2.0 16V 136KM F4R LPG

Silniki Renault są stosowane w samochodach marki

Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.

Specyfikacja

Zakres mocy: od 136 do 140 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • prosta i trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • niskie koszty serwisu
  • możliwość tuningu
  • dostępność części
  • dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • awarie cewki zapłonowej Sagem
  • wysokie spalanie

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 2500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (9.1)
Trwałość 9.8/10
Utrzymanie 9.0/10
Dynamika 8.4/10
Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Opinie użytkowników

09.08.2023 Mati Megane 2 CC/2006/240000KM
(8.0)
Opinia: Mam to w Megane 2 CC i trochę słaby na to auto ale złego słowa nie mogę powiedzieć na samą konstrukcję. Przez 5 lat tylko poduszka silnika się urwała, poza olejem i rozrządem nic nie było do robienia. Cewki podobno padają jak się świec nigdy
  • 10.0/10
  • 8.0/10
  • 6.0/10
  • Średnie spalanie: 10L
  • Pojemność butli: 40L
  • Przybliżony zasięg na butli: 340 km
Polecam
14.07.2018 Grzegorz megane III GT 2013r. 85 000 km
(9.7)
Opinia: Silnik jak na razie świetnie współpracuje z instalacja LPG .Od pierwszego dnia (odebrany z salonu) ma założoną instalację LPG i do dzisiaj przejechał 85 tyś. Zero problemów. Mam również zainstalowanego powerboxa i wszystko to razem współpracuje bez zarzutu. Spalanie to 12 l/lpg. (Benzyny nie wiem
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 9.0/10
  • Średnie spalanie: 12L
  • Przybliżony zasięg na butli: 0 km
Polecam
26.04.2018 Tomasz Scenic II / 136KM 2008 / 165tys
(7.7)
Opinia: Świetny silnik pod LPG, wysoka kultura pracy, należy dbać o rozrząd i wymieniać go trochę szybciej, olej lepiej zmieniać co 10-15tys. potrafi niedomagać KZFR koło zmiennych faz rozrządu (koszt ok.400zł). Miałem dwa takie silniki i byłem bardzo zadowolony, teraz jeżdżę 1.4TCe z LPG i też
  • 9.0/10
  • 7.0/10
  • 7.0/10
  • Przybliżony zasięg na butli:
    Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/tompow/domains/motolpg.pl/wp-content/themes/wankom/libs/comments.php on line 283
    NAN km
Polecam
24.04.2018 Karol G.Scenic FL 2007.r 2.0 136KM 210.tys
(10.0)
Opinia: Potwierdzam silnik idealny do LPG bardzo trwały bezawaryjny.Moc dynamika oraz kultura pracy na najwyższym poziomie.Silnik Renaulta benzynowe są jednymi z najlepszych na rynku,świadczy o tym ich bezawaryjność oraz trwałość.
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 11L
  • Pojemność butli: 47L
  • Przybliżony zasięg na butli: 360 km
Polecam
21.02.2018 Paweł Scenic 2,0 16 140KM rok 2001
(10.0)
Opinia: Silnik bardzo dynamiczny i zarazem oszczędny jeżdząc po miescie spalanie ok.9-9,5 litra gazu na trasie przy jezdzie do 100km/h spalanie wynosi miedzy 7,5-8,0 litrów gazu przy szybszej jezdzie pow 140 spali już ok 9,5-10 litrów
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 9L
  • Pojemność butli: 39L
  • Przybliżony zasięg na butli: 370 km
Polecam