Merceds-Benz

LPG w silniku Mercedes 2.0 R4 16V DOHC Kompressor M111evo

2514
LPG w silniku Mercedes 2.0 R4 16V DOHC Kompressor M111evo

Silniki Mercedes-Benz z LPG są stosowane w samochodach marki

  • Mazda
Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: Mercedes Klasa C W203 2.0 Kompressor 163KM Benzyna+LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: do 163 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Kompresor

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobre osiągi
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • awarie uszczelki pod głowicą
  • problemy z okablowaniem elektryki

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 4000 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.0)
Trwałość 7.0/10
Utrzymanie 5.0/10
Dynamika 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 1

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 0 1

Opinie użytkowników

13.05.2014 Adam Merceseds W203 2.0C 200 Kompresor 2004
(7.0)
Opinia: Uwaga na ten silnik zwłaszcza na model 163-konny silnik jest drogi w utrzymaniu ,dużo pali i ma wadę rozciąga się łańcuch rozrządu co skutkuje uszkodzeniem głowicy a cena naprawy szokująca ponad 10 tyś.Plus to dobra dynamika i świetne parametry ale coś za coś SPALANIE!!!Przebieg 230
  • 7.0/10
  • 5.0/10
  • 9.0/10
  • Średnie spalanie: 13L
  • Przybliżony zasięg na butli: 0 km
Odradzam