Instalacja II Generacji - Wtrysk Jednopunktowy

Zastosowanie drugiej generacji LPG mam miejsce w samochodach z wtryskiem jednopunktowym z katalizatorem oraz sondą lambda. Auta z wtryskiem jednopunktowym idealnie nadają się pod montaż takiej instalacji.Nie stwarzają większych problemów użytkownikom, a ewentualne usterki można tanio szybko usnąć .

Działanie tego sytemu
Gaz w postaci ciekłej dostaje się wraz z powietrzem do tgz miksera ,całość jest sterowana elektronicznie prze układ sterujący który dostosowuje mieszankę gazu i powietrza  przesyłając ją do  kolektora dolotowego  gdzie przez zawór ssący trafia do cylindrów .

Ceny montażu takiej instalacji wahają się w granicach 1400-1700 zł

Elementy układu LPG I-generacji
- Wlew gazu
- Zbiornik gazu wraz z osprzętem
- Przełącznik benzyna gaz
- Elektrozawór gazu
- Mikser(mieszalnik)
- Reduktor(parownik)
- Katalizator z sondą lambda
-Układ sterujący
-Attuator(regulator przepływu)

Zastosowanie

Auta lata 90-te oraz początki 2000roku z wtryskiem  jednopunktowym
Ford Fiesta ,Escort  1.3 .1.4
Opel  Corsa, Astra 1.1 1.4 1.6
Audi A4 1.6 1.8
Volkswagen Polo, Golf 1.6 1.8

Zalety :
-prosty oraz tani montaż LPG
-niewielki spadek mocy
-niskie spalanie Gazu
Wady
-regulacje zaworów
-serwisowanie

Komentarze  

 
#3 Przemo. 20.05.2016
Nie obrażaj mi Fiata Uno.
 
 
#2 Miły 16.04.2014
Nie do końca gościu jeszcze dużo jest aut z jednopunktowym i montują gaz bo jest tani w montażu i tani w użytkowaniu .
 
 
#1 Mops 09.04.2014
Co z tego że jest tania jak już nikt ich nie montuje chyba że jakiś dziadek do Fiata Uno...
 

Oceń instalację II generacji

Bardzo dobra
zagłosuj
Dobra
zagłosuj
Średnia
zagłosuj
Słaba
zagłosuj
Bardzo słaba
zagłosuj
Suma głosów: 7