Silnik 2.0 i-VETC LPGWyświetleń: 3624

Silnik 2.0 i-VETC LPG używają:

  • Honda

Silnik 2.0 16V i-VTEC R20A o mocy od - do 150 KM, produkowany w latach 2002-2009

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 3500-4500 zł.

Zalety

  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • bardzo dobre osiągi
  • dobra dynamika
  • zmienne fazy rozrządu

Wady

  • regulacja luzów zaworowych
  • konsumpcja oleju przy wyższych przebiegach

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (4.5)
Trwałość
 5/10
Utrzymanie
 3.5/10
Dynamika
 5/10
Ilość opinii: 2
2
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 14
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (0.00)
Polecam
Maciej (accord vii 2.0 2006r 265000)28.05.2019r.
Myśle że to jest rewelacyjny silnik do lpg i w ogóle. trzeba dbać o regulacje luzów zaworowych, koszt z uszczelka 250-350zł. dla trochę wtajemniczonych w mechanikę do samodzielnego wykonania. Przy sekwencyjnej instalacji nie czuć spadku mocy. instalacja brc w granicach do 3tys zł. a później lać i jeździć :-)
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)

Średnie spalanie LPG: 15 miast l/100km

Pojemność butli: 33 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (9.00)
Polecam
Grzegorz (Honda CRV 2.0VETC 150KM 160 tyś KM)26.11.2014r.
jak dla mnie nie maiłem lepszego silnika,bardzo dobra dynamika,przyspieszenie,dobra kultura pracy,zero awarii a przebieg 160tys po za klasycznym serwisem nigdy nic nie robiłem przy aucie.Instalacja złożona przy przebiegu 80 tys do dziś po za regulacją w serwisie co 10tys brak jakichkolwiek problemów.Na minus można zapisać spalanie.cena instalacji 4000tys
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (7/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 12 l/100km

Pojemność butli: 45 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 300 km