Silnik 3.0 i N52 LPGWyświetleń: 3394

Silnik 3.0 i N52 LPG używają:

  • BMW

Silnik Benzynowy 3.0 i o mocy od 230 do 272 KM, produkowany w latach 2004-2011

Układ 6-cylindrowy, 24 zaworów, wtrysk pośredni.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 4500+ zł.

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • doskonałe osiągi
  • świetna dynamika
  • wysoka kultura pracy

Wady

  • awarie elektrycznej pompy cieczy
  • problem z hydraulicznymi popychaczami
  • drogi serwis
  • drogie części
  • kosztowna instalacja LPG

Silników o podanej mocy używają:

 |

Średnia: (9.33)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 8/10
Dynamika
 10/10
Ilość opinii: 1
1
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (9.33)
Polecam
(BMW 530 3.0 231KM 2006 r 210.tys/km)01.05.2018r.
Jak dla mnie wszystko OK silnik dobrze współpracuje z LPG niema żadnych awarii silnika i instalacji.Spalanie na poziomie 15L przy tak dużym aucie jest OK.Jedynie montaż nie tani bo 4600 zł tak więc jak ktoś ma zamiar jeździć rok to się nie opłaca ale dłużej jak najbardziej.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 15 l/100km

Pojemność butli: 53 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 280 km