Silnik 2.8 i M52 LPGWyświetleń: 1680

Silnik 2.8 i M52 LPG używają:

  • BMW

Silnik Benzynowy 2.8 i o mocy od - do 193 KM, produkowany w latach 1991-1998

Układ 6-cylindrowy, 24 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 4500+ zł.

Zalety

  • dobre trwałe silniki
  • blok wykonany z aluminium
  • bardzo dynamiczna jednostka
  • 6-cylindrów bardzo wysoka kultura pracy

Wady

  • droga instalacja LPG
  • awarie cewki zapłonowej (koszt 200zł)
  • uwaga na silniki z dużym przebiegiem (duża utrata oleju przy uszkodzonych uszczelniaczach zaworów)

Silników o podanej mocy używają:

 |

Średnia: (8)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 8/10
Dynamika
 6/10
Ilość opinii: 1
1
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.00)
Polecam
Michał (BMW 728/2000r automat)09.10.2019r.
Dobra jednostka napędowa, mało awaryjna, wrażliwa na niedomagania osprzętu. Świetnie pracuje na LPG. Polecam
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 13 l/100km

Pojemność butli: 60 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 480 km