Silnik 2.0 i N43 LPGWyświetleń: 8066

Silnik 2.0 i N43 LPG używają:

  • BMW

Silnik Benzynowy 2.0 i o mocy od 143 do 177 KM, produkowany w latach 2006+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk bezpośredni.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 4500+ zł.

Zalety

  • Bardzo zaawansowana jednostka BMW
  • uważana z jedną z najmniej awaryjnych
  • niskie spalanie

Wady

  • niestety montaż LPG wiąże się z dużymi kosztami
  • często zużywają się cewki
  • sporadycznie awarii ulega łańcuch rozrządu
  • drogi serwis i części

Silników o podanej mocy używają:

 |

Średnia: (8)
Trwałość
 8/10
Utrzymanie
 8/10
Dynamika
 8/10
Ilość opinii: 1
1
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 14
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.00)
Polecam
Robert (X3 2005 170 000)04.04.2020r.
spalanie LPG do 120 km/h-10.5L przy 160km/h-13L
Trwałość
 (8/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: l/100km

Pojemność butli: l

Ilość km przejechana na 1 butli: km