Silnik 2.0 i N46 LPGWyświetleń: 7617

Silnik 2.0 i N46 LPG używają:

  • BMW

Silnik Benzynowy 2.0 i o mocy od 143 do 150 KM, produkowany w latach 2001-2007

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500-3500 zł.

Zalety

  • Silniki z oznaczeniami N42 N46 świetnie nadają się do montażu LPG (pod warunkiem dobrego doboru instalacji oraz fachowego montażu). Silnik bardzo trwały i w miarę przystępnych cenach w utrzymaniu. Bardzo dopracowana jednostka technicznie
  • łańcuch rozrządu.

Wady

  • ze względu na zastosowanie Valvetrocia możliwość uszkodzenia głowicy oraz nadpalenia gniazd zaworowymi przy LPG
  • awarie napinacza łańcucha rozrządu
  • awarie cewki zapłonowej
  • awarie valvetronica
  • drogi montaż instalacji LPG

Silników o podanej mocy używają:

BMW 3 | BMW 5 |

Średnia: (9)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 7/10
Dynamika
 10/10
Ilość opinii: 1
1
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (9.00)
Polecam
Krzysiek (BMW 3 2.0i 150KM 2001 r 215 tys)27.05.2014r.
Najlepsza jednostka do zastosowania gazu ,gaz od czterech lat,nigdy nie była z nim problemów.Spalanie w normie ale co jest zadowalające to to że nic silnik nie straciła na mocy i czasami to nie wiadomo czy jeździe się na gazie czy benzynie.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (7/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 52 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 400 km