Silnik 2.0 i M52 LPGWyświetleń: 3470

Silnik 2.0 i M52 LPG używają:

  • BMW

Silnik Benzynowy 2.0 i o mocy od - do 150 KM, produkowany w latach 1998+

Układ 6-cylindrowy, 24 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 3500 zł.

Zalety

  • dobre trwałe silnik
  • blok wykonany z aluminium
  • bardzo dynamiczna jednostka
  • 6-cylindrów bardzo wysoka kultura pracy

Wady

  • droga instalacja LPG
  • awarie cewki zapłonowej (koszt 200zł)
  • uwaga na silniki z dużym przebiegiem
  • duża utrata oleju przy uszkodzonych uszczelniaczach zaworów
  • awarie czujnika położenia wałka rozrządu
  • uszkodzenia uszczelki pod głowicą

Silników o podanej mocy używają:

BMW 3 | BMW 5 |

Średnia: (8.33)
Trwałość
 9/10
Utrzymanie
 8/10
Dynamika
 8/10
Ilość opinii: 1
1
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.33)
Polecam
Andreas (e46/2000/35000)05.07.2015r.
idealny silnik do gazu
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 43 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 35000 km