Silnik 2.0 16V 140KM M4R LPGWyświetleń: 17692

Silnik 2.0 16V 140KM M4R LPG używają:

  • Renault

Silnik Benzynowy 2.0 o mocy od - do 140 KM, produkowany w latach 1999+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 2500-3500 zł.

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • przyzwoity poziom spalania
  • niska awaryjność
  • rozrząd na łańcuchu z bezterminową gwarancją

Wady

  • nie zalecany do LPG
  • drogi serwis LPG-regulacja luzów zaworowych

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (6.3)
Trwałość
 6.4/10
Utrzymanie
 6.3/10
Dynamika
 6.2/10
Ilość opinii: 10
7
3

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 62
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (0.00)
Polecam
Marek (Nissan X-Trail 2,0 16V LPG)11.01.2022r.
Co za bzdury z tą regulacją zaworów, ja i mój brat jesteśmy mechanikami, regulacja jest na wymiennych szklankach, a silnik bez problemów jeździ z LPG, dobra instalacja, prawidłowy montaż, zestrojenie instalacji i wszystko działa jak trzeba. Sorry, ale miała być łapka w górę dla tego silnika.
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 67 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (0.00)
Odradzam
Marek (Nissan X-Trail 2,0 16V LPG)11.01.2022r.
Co za bzdury z tą regulacją zaworów, ja i mój brat jesteśmy mechanikami, regulacja jest na wymiennych szklankach, a silnik bez problemów jeździ z LPG, dobra instalacja, prawidłowy montaż, zestrojenie instalacji i wszystko działa jak trzeba.
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 67 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (0.00)
Polecam
SwimP (Megane/2012/239000)29.12.2021r.
Silnik ten jak najbardziej nadaje się do zastosowania LPG (przejechane 82000km). Przed instalacją zalecałbym tylko dokładne sprawdzenie go m.in pod kątem luzów zaworowych. U mnie po przejechaniu ponad 60 tys. km na LPG pojawiały się drgania, nierówna praca, zwłaszcza "na zimno". Dobry mechanik poradził sobie z tym bez problemu, aczkolwiek trochę czasu trwało. 5 lat temu spieszyłem się z tą instalacją i montaż odbył się, jak teraz to postrzegam, w nieprzygotowanym aucie. Oprócz tego to zero problemów, a praca na LPG nie różni się od pracy na benzynie = moc ta sama a spore oszczędności. System zainstalowany to VIALLE, który polecam. Nie bójcie się LPG w M4R!
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 82K km

Średnia ocena: (9.00)
Odradzam
Marek (Laguna III 2.0 16V M4R Nissan)24.08.2021r.
Informacja dla redaktorów moto-benzyny. Ten silnik ma regulację luzów zaworowych za pomocą wymiennych szklanek, a prawidłowo zainstalowane LPG nie ma nic wspólnego, ponadto silnik bardzo dobrze współpracuje z LPG. Co do bezterminowej gwarancji na rozrząd na łańcuchu jest to nieprawą, a jego żywotność to 200-230tys.km
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (9/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 65 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (8.00)
Polecam
Krzysiek (Scenic III 2,0 16V 2011r. 225tkm)16.10.2019r.
225tkm na liczniku, 120tkm z gazem i jestem zadowolony. Świece, filtry, olej i regularny serwis. jedyne to mógłby być trochę dynamiczniejszy, ale to automat.
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (7/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 58 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

« << < 1 2 > >> »