Silnik 2.0 16V 140KM M4R LPGWyświetleń: 9731

Silnik 2.0 16V 140KM M4R LPG używają:

  • Renault

Silnik Benzynowy 2.0 o mocy od - do 140 KM, produkowany w latach 1999+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 2500-3500 zł.

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • przyzwoity poziom spalania
  • niska awaryjność
  • rozrząd na łańcuchu z bezterminową gwarancją

Wady

  • nie zalecany do LPG
  • drogi serwis LPG-regulacja luzów zaworowych

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (9)
Trwałość
 9.17/10
Utrzymanie
 9/10
Dynamika
 8.83/10
Ilość opinii: 6
5
1

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 43
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.00)
Polecam
Krzysiek (Scenic III 2,0 16V 2011r. 225tkm)16.10.2019r.
225tkm na liczniku, 120tkm z gazem i jestem zadowolony. Świece, filtry, olej i regularny serwis. jedyne to mógłby być trochę dynamiczniejszy, ale to automat.
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (7/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 58 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (9.33)
Polecam
Maciej (Laguna 3/ 2008r.)10.11.2018r.
Dynamiczny i bezproblemowy. Spalanie akceptowane zwłaszcza przy LPG. Gniazda zaworowe delikatne, dlatego montujac lpg należy pamiętać o dodatkowej instalacji z lubryfikantem chroniącym gniazda. Podczas eksploatacji należy kontrolować zużycie lubryfikanta i przez wiele tysięcy kilometrów nie powinno być żadnych problemów. A regulacja zaworów choć nie hydrauliczna, to wcale nie musi być taka droga jak coniektórzy wypisują w internecie, wystarczy poszukać odpowiedniego fachowca. Polecam!
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 158000 km

Średnia ocena: (9.67)
Polecam
Eryk (Grand Scenic 2.0 140KM /2009 r /187.tys)06.04.2018r.
Silnik jak najbardziej nadaje się do LPG,mam go w Grand Scenicu od 2 lat i nic się nie dzieje.Spadku mocy nie ma żadnych awarii też żadnych .
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 12 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 320 km

Średnia ocena: (7.33)
Odradzam
Jacek (Laguna III 2008r)14.11.2016r.
UWAGA!! Jesli chodzi o silnik 2.0 140KM M4R montowany w Lagunie III to kompletnie nie nadaje sie do LPG! Bardzooo delikatne głowice wytrzymujace 30-40tys km i brak hydrauliki zaworów. Co do starego F4R 136KM to swietnie sie nadaje do gazu , wersja Turbo 170KM tez,
Trwałość
 (6/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 50 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 10000 km

Średnia ocena: (9.67)
Polecam
grzesiek (Renault lguna 2009r 180 tyś )21.11.2014r.
Świetny silnik,bardzo dobrze znosi LPG,brak awarii,niskie spalanie.dobra dynamika .Polecam
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 8.6 l/100km

Pojemność butli: 40 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 350 km

« << < 1 2 > >> »