Silnik 1.8 16V Duratec-HE LPGWyświetleń: 3940

Silnik 1.8 16V Duratec-HE LPG używają:

  • Ford

Silnik Benzynowy 1.8 o mocy od 100 do 125 KM, produkowany w latach 2001+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 2500+ zł.

Zalety

  • bardzo wytrzymała jednostka
  • mało awaryjna
  • dostępność części

Wady

  • drogi serwis LPG związany z regulacją luzów zaworowych (koszty dochodzą do 1000 zł)

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (9.33)
Trwałość
 9.5/10
Utrzymanie
 10/10
Dynamika
 8.5/10
Ilość opinii: 2
2
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (9.33)
Polecam
Michał (V50/2009)25.09.2019r.
bardzo dobry silnik 300tys z czego 280 na gazie, nie bierze oleju, pali 9 litrów lpg
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 40 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 300000 km

Średnia ocena: (9.33)
Polecam
Zbyszek (Volvo C30/2007/ 210000)04.03.2019r.
Nie wiem skąd opinia o niezalecanym montażu LPG. Dobra instalacja i świadomy użytkownik są gwarancją bezproblemowej eksploatacji. Generalnie silnik bezawaryjny. Należy kontrolować stan oleju i układu zapłonowego. Samochód przejechał na gazie 175 tys. km, luz zaworów kontrolowany przy 150 tys. żadnych problemów.
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (9/10)

Średnie spalanie LPG: 11-12 l/100km

Pojemność butli: 42/34 l

Ilość km przejechana na 1 butli: ok 260 km