Silnik 1.4 16V MPI LPGWyświetleń: 5026

Silnik 1.4 16V MPI LPG używają:

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik Benzynowy 1.4 16V o mocy od 75 do 101 KM, produkowany w latach 1999+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500 zł.

Zalety

  • brak większych awarii
  • tani w naprawie
  • dostępność części
  • łatwość montażu gazu.

Wady

  • awarie czujnika położenia wału
  • usterka przepustnicy
  • awarie elektryki-cewki kable
  • kosztowna wymiana rozrządu

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (7.48)
Trwałość
 8/10
Utrzymanie
 8.43/10
Dynamika
 6/10
Ilość opinii: 7
7
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 26
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Lcys (2001 Skoda Octavia I 1.4/ 16V AXP engin)09.03.2019r.
I have the 75HP AXP engine variant on a Skoda Octavia from 2001.This engine is good for those who driving calmly at a maximum of 120 Km/h. The cost of the installation was about 450 Euros (AG Compact with Valtek-Red 3 Ohm injectors)The car have 0 problems working with LPG.This car can be driven in cities very economically if you know to take your foot of the acceleration after you gave some extra speed.The idea is to take your foot of the acceleration as much as you can and you have a low consumption! Use the inertia at your advantage! The cost of the maintenance is fairly low.As a negative I would mention a slow acceleration when you undertaking somebody due the low (75 HP) engine. You need a minimum of 3000 rpm for any dynamic. For Octavia this engine is the minimum but if you are a calm driver you can get along just fine and I would recommend this engine due to low maintenance costs and low fuel consumption - If you know how to drive it economically!
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (7/10)

Średnie spalanie LPG: 7.4 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 76000 km

Średnia ocena: (6.33)
Polecam
Chris (Golf 2000r 265tys.)13.10.2018r.
Bardzo dobrze współpracuje z LPG. Instalacja STAG za 2100zł. Ponad 40 tys. na gazie i tylko wymiana filtrów co 10 tys. kilometrów.
Trwałość
 (7/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (3/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 40 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 430 km

Średnia ocena: (9.67)
Polecam
Artur (Fabia 2009r 170.tys )05.05.2018r.
Idealny silniczek do LPG potwierdzam wcześniejsze opinie ,niskie koszty montażu zero problemów i obniżenie kosztów do minimum.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (9/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 370 km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Jurek (Skoda Fabia 1.4 16V 85KM 2009r 160.tys)22.03.2018r.
Bardzo dobry silnik idealny do gazu,przy 140tys zamontowano instalację Levato za kwotę 2300zł do dziś przejechane na niej 20tys bez najmniejszego problemu.Silnik nie stracił na mocy przełączenie wogóle nieodczuwalne.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 380 km

Średnia ocena: (9.00)
Polecam
Rafał (Leon 1.4 85KM 180.000km)18.02.2018r.
bardzo dobry silnik pod gaz,zer problemów z obsługą zero awarii,wymiany filtrów,regulacja to wszystko.Koszty użytkowania auta spadły i kasa został w kieszeni.Jedyny mankament to słaba dynamika ale taki silnik i taka moc.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (7/10)

Średnie spalanie LPG: 8.5 l/100km

Pojemność butli: 35 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 300 km

« << < 1 2 > >> »