Silnik 3.0 i M54 LPGWyświetleń: 2664

Silnik 3.0 i M54 LPG używają:

  • BMW

Silnik Benzynowy 3.0 i o mocy od - do 231 KM, produkowany w latach 2001+

Układ 6-cylindrowy, 24 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 3500 zł.

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • świetna dynamika
  • bardzo dobra elastyczność

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • ubytki oleju
  • duże spalanie

Silników o podanej mocy używają:

 |

Średnia: (9)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 9/10
Dynamika
 8/10
Ilość opinii: 1
1
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (9.00)
Polecam
Michał (BMW 530iA Touring)24.03.2018r.
Silnik bezawaryjny. Pobór oleju rzędu 1 litra na 3500 km mi nie przeszkadza. Samochód mimo 340 000 km na liczniku (realnie znacznie więcej) i błędów dot. katalizatorów (niska wydajność) na przeglądzie technicznym bez problemu spełnia normalny spalin. HC na poziomie 70 ppm (przy normie 200 dla tego silnika bo ma EURO3, gdyby miał EURO4 też by spełniał bo jest norma max 100). POLECAM!
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 15 l/100km

Pojemność butli: 64 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 35000 km