Silnik 1.8 i N46 LPGWyświetleń: 2115

Silnik 1.8 i N46 LPG używają:

  • BMW

Silnik Benzynowy 1.8 16V o mocy od 115 do 150 KM, produkowany w latach 2001+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500-3500 zł.

Zalety

  • trwała jednostka
  • przystępne cenach części
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • montażu LPG (pod warunkiem dobrego doboru instalacji oraz fachowego montażu)

Wady

  • możliwość uszkodzenia głowicy oraz nadpalonymi gniazdami zaworowymi przy użytkowaniu LPG
  • bardzo drogi serwis
  • regulacja wałka ssącego i wydechowego
  • koszty wymiana rozrządu

Silników o podanej mocy używają:

BMW 3 | BMW 5 |

Średnia: (7.33)
Trwałość
 4/10
Utrzymanie
 10/10
Dynamika
 8/10
Ilość opinii: 1
0
1

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (7.33)
Odradzam
rafal (bmw 118i)17.08.2020r.
Bardzo duży problem z tym silnikiem pada wszytko cewki sondy ogolnie w Polsce nikt nie potrafi ustawić gdy silnik nie posiada ciśnienia w kolektorze ssacym nie polecam dynamika dobra ale nic wiecej
Trwałość
 (4/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 12 l/100km

Pojemność butli: 75 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 16000 km