Fiat

LPG w silniku Fiat 1.6 16V E-torQ

4574
Kategoria: Silniki Fiat z LPG
LPG w silniku Fiat  1.6 16V E-torQ

Silniki Fiat z LPG są stosowane w samochodach marki

  • Alfa Romeo
  • Fiat
  • Lancia
Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: Fiat 500X 1.6 16V E-torQ 110KM LPG, Fiat Tipo II 1.6 16V E-torQ 110KM LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: do 110 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • prosta konstrukcja silnika
  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • możliwość montażu LPG

Wady

  • słaba dynamika
  • wysoki poziom spalania
  • słaby moment obrotowy

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3000 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.3)
Trwałość 8.0/10
Utrzymanie 10.0/10
Dynamika 4.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Opinie użytkowników

13.07.2019 Grzegorz Jeep Renegade 2016
(7.3)
Opinia: Mam założoną instalację LPG w samochodzie Jeep Renegade z 2016 roku silnik 1.6 E-torq. Instalacja marki STAG GOFAST z reduktorem ACR02, zbiornik BORNECH TW-225. Instalacja założona w grudniu 2017 r przy przebiegu 13000km. Obecnie (07/2019) przebieg wynosi 36000km. Czyli 23000km przejechane bez żadnych problemów. Instalacja
  • 8.0/10
  • 10.0/10
  • 4.0/10
  • Średnie spalanie: 8.5L
  • Pojemność butli: 55L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam