Silnik 1.4 16V 130KM TCe LPGWyświetleń: 4309

Silnik 1.4 16V 130KM TCe LPG używają:

  • Renault

Silnik Benzynowy 1.4 16V o mocy od - do 130 KM, produkowany w latach 2009+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500 zł.

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • przyzwoity poziom spalania
  • wysoka kultura pracy
  • niska awaryjność awaryjność
  • łańcuch rozrządu

Wady

  • regulacja zaworów przy instalacji LPG

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (9.87)
Trwałość
 9.92/10
Utrzymanie
 9.69/10
Dynamika
 10/10
Ilość opinii: 13
13
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 49
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
propan butan (Megane III 1.4tce z LPG 240tys.)17.10.2019r.
Redaktorzy motolpg mogli by się postarać i trochę douczyć i nie pisać takich bzdur (WADY:regulacja zaworów przy instalacji LPG) te silniki świetnie sobie radzą z LPG, a zaworów w tym silniku się nie reguluje, bo są w nim szklanki regulacyjne, które się wymienia, gdy zachodzi taka potrzeba, mam ten silnik z LPG przebieg 240tys.zł i jeszcze nie musiałem przy głowicy niczego robić. Instaluję LPG i jestem mechanikiem, więc znam dobrze temat.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 60 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 550 km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Adam (Scenic 3 2011r. 1,4tec)09.10.2019r.
Scenika odkupiłem od brata i od razu założyłem LPG.Silnik 1,4turbo nie należy do oszczędnych, ale z LPG można bardzo tanio i fajnie jeździć. Zaskakująco dobra dynamika, wcześniej miałem dwulitrowego diesla i nie żałuję przesiadki. Po założeniu gazu trochę było kłopotów z poszarpywaniem, ale już zostało poprawione i jeździ superacko. Przebieg 190tys. 45tys. na LPG. Polecam.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 59 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Robert (Megane 1,4tc 162tkm)27.06.2019r.
U mnie również LPG ładnie pracuje, nawet lepiej jak w poprzednim 1.6 16V w które było bez turbiny przez co strasznie zamulało, zwłaszcza latem przy włączonej klimie. Jestem bardzo zadowolony z 1,4tce. Gazownik też chwalił ten silnik, ktoś z jego znajomych ma taki w gazie i jest zadowolony. Spalanie od 8 do 12 w zależności jak się jeździ, przy spokojnej jeździe do 110kh/h można uzyskać wynik 7-7,5 LPG. Fajna dynamika po założeniu LPG nie stracił nic na mocy.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 55 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Robi (megane 1,4tec)29.05.2019r.
Pięknie wszystko działa jest pod wrażeniem dynamiki tego silnika na gazie tak samo jedzie jak na benie. Gazownik powiedział, że niczego w zaworach nie trzeba regolować, bo jest OK.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 60 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 585 km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Damian (Scenic)19.10.2018r.
Właśnie założyłem LPG do tego silnika, nie ma żadnej różnicy w mocy, spalenie jeszcze sprawdzam. Czytałem w necie i są bardzo dobre opinie o tym silniku i jego pracy na LPG, niektórzy mają nawet podniesioną moc.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 59 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

« << < 1 2 3 > >> »