Silnik 1.0 12V MPI LPGWyświetleń: 1011

Silnik 1.0 12V MPI LPG używają:

  • Volkswagen

Silnik Benzynowy 1.0 12V o mocy od 60 do 75 KM, produkowany w latach od 2011

Układ 3-cylindrowy, 12 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500 zł.

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • niskie koszty użytkowania
  • łatwy montaż LPG

Wady

  • słaba dynamika
  • przeciętna kultura pracy

Silników o podanej mocy używają:

 |

Średnia: (7.33)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 8/10
Dynamika
 4/10
Ilość opinii: 1
1
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (7.33)
Polecam
Daniel (Skoda Fabia III 1.0 75)20.02.2018r.
Moja Skoda Fabia III z tym silnikiem spisuje się jak narazie w porządku. Spalanie przy dynamicznej jeździe wynosi 6.7 litra na 100 km według komputera pokładowego. Posiadam wersję Ambition o wyższej mocy 1.0 75 KM plus LPG fabryczne. Niestety silnik wolno się nagrzewa w porównaniu z innymi markami o tej pojemności oraz pracuje jak diesel na zimnym silniku po puszczeniu pedału sprzęgła - serwis twierdzi że ten model tak ma. Na pełnym baku LPG przejeżdza ok. 440 km (bak 33 litry). Ten silnik posiada za krótkie przełożenia skrzyni biegów przez co przy 140km/h mamy prawie 5 tys. obr. !!! ( Skoda Citigo z tym silnikiem przy 140km/h ma niecałe 4 tys. obr.). Silnik raczej do spokojnej jazdy po mieście. Ogólnie na plus mając na uwadze mój roczny przebieg na poziomie 80 tys. km.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (4/10)

Średnie spalanie LPG: 6.7 l/100km

Pojemność butli: 33 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 440 km